fbpx

Twój czas, Twoje zasady – elastyczne godziny zameldowania i wymeldowania, które dopasujemy do Twojego planu. 🙂

Regulamin

Dane spółki:

Pełna nazwa:
KAPITAŃSKA INVEST KORBANEK TRZCIŃSKI MICHALSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA

KRS:
0000984606

NIP:
6711835819

REGON:
382091972

Adres siedziby:
Spacerowa 12 / 5, 78-132 Grzybowo, Polska

Forma prawna:
Spółka komandytowa

Data rejestracji:
29 lipca 2022 r.

PRZEDMIOT REGULAMINU

  1. Budynek apartamentowy jest budynkiem mieszkalnym i nie podlega kategoryzacji hotelowej. 
  2. Regulamin dostępny jest w Biurze Wynajmu POSESJA APARTAMENTY oraz w informatorze w apartamencie. 
  3. Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem następuje w momencie dokonania rezerwacji, wpłaty zadatku, wpłaty całej należności za pobyt lub podpisania Karty Pobytu Gościa.

REZERWACJA 

  1. Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą otrzymania zadatku w wysokości 50% ustalonej kwoty.
  2. Pozostała Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem. W przypadku wcześniejszej rezygnacji, nie zwracamy opłaty za czas niewykorzystanego pobytu, wyżywienia lub usługi – Podstawa prawna USTAWA O TURYSTYCE z dn 4.12.1997.r.
  3. Rezerwacja pobytu zachowuje ważność w dniu planowanego przyjazdu do godziny 24.00. Po upłynięciu wskazanej godziny rezerwacja zostanie anulowana. Aby uniknąć anulowania rezerwacji, należy zgłosić telefonicznie POSESJA APARTAMENTY późniejszy przyjazd.
  4. Skrócenie pobytu lub nie pojawienie się w apartamencie nie powoduje zwrotu należności za niewykorzystane świadczenia, chyba, że skrócenie pobytu lub nie pojawienie się w apartamencie było wynikiem okoliczności mających charakter siły wyższej lub wypadku losowego. Obowiązek wykazania okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim spoczywa na osobie, która wnioskuje o zwrot należności. 
  5. Cena pobytu nie obejmuje opłaty klimatycznej/ uzdrowiskowej, która jest płatna w dniu przyjazdu. Opłata różni się w zależności od miejscowości. Dla miejscowości Grzybowo opłata uzdrowiskowa wynosi: 3 zł/osoba dorosła oraz 2 zł/dzieci, ucząca się młodzież, emeryci, renciści, kombatanci, osoby niepełnosprawne wraz z opiekunami oraz osoby posiadające kartę dużej rodziny.
  6. Łóżeczka dziecięce dostępne są w cenie 100 zł/pobyt po wcześniejszym zgłoszeniu oraz wyłącznie w miarę dostępności.

PŁATNOŚCI ON-LINE

  1. Płatność za pobyt przyjmowana jest online za pośrednictwem Przelewy24.pl
  2. Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku – informacja o wysokości wskazana jest przy składaniu rezerwacji na podstawie długości pobytu. Termin wpłaty zadatku oraz dane do realizacji płatności będą dostępne po złożeniu wstępnej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji i płatności zostaną przesłane także mailowo do Państwa.
  3. Przedłużenie pobytu lub zmiana terminu możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obiektem. Mają Państwo możliwość dokonania jako Klient zwrotu/anulacji zamówionej usługi zgodnie z warunkami rezerwacji.
  4. Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy/anulacji rezerwacji zgodnie z warunkami opisanymi przy składaniu zamówienia. Mają Państwo też prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych.

DOBA W APARTAMENCIE I ZGŁOSZENIE POBYTU 

  1. Apartamenty wynajmowane są na co najmniej 2 doby.
  2. W terminie od 1 lipca do 31 sierpnia obowiązuje czas pobytu minimum 4 doby. Przy 1 dobie koszt równy 3 dobom.
  3. W przypadku wynajęcia apartamentu na 1 dobę doliczana jest dodatkowa opłata za sprzątanie w wysokości 250 PLN. 
  4. Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 16.00 do godziny 10.00. 
  5. Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Biurze Wynajmu  apartamentów lub telefonicznie do godziny 10.00 w dniu poprzedzającym wyjazd. Będzie ono realizowane w miarę dostępności apartamentu za dodatkową opłatą. 
  6. Jeżeli Gość bez uzgodnienia z Biurem wynajmu zatrzyma apartament po godzinie 10.00 w dniu wyjazdu, będzie to traktowane jako nieuprawnione przedłużenie doby i podlega opłacie odszkodowawczej w wysokości 50% stawki podstawowej. 
  7. POSESJA APARTAMENTY mogą odmówić przyjęcia lub zakończyć świadczenie usług przed końcem pobytu Gościa, który rażąco naruszył Regulamin pobytu w obiekcie lub w inny sposób zakłócił funkcjonowanie budynku apartamentów. 
  8. Gość POSESJA APARTAMENTY nie może przekazywać lokalu osobom trzecim. 
  9. Jeśli czas pobytu wynosi co najmniej 14, 21… dni – dodatkowe sprzątanie i wymiana ręczników oraz pościeli jest uwzględniana na życzenie Gości, za dodatkową opłatą. 

APARTAMENT 

  1. Apartamenty znajdują się w budynku mieszkalnym w związku z tym Goście przebywający na pobytach tymczasowych zobowiązani są do przestrzegania w nim przyjętych zasad. Dotyczą one wyrzucania odpadów do pojemników do tego przeznaczonych, do wyprowadzania zwierząt poza teren posesji, do zachowania ciszy nocnej w godzinach 22.00 – 6.00. 
  2. Obowiązki Wynajmującego 
    • zapewnienie warunków do pełnego, zgodnego z ustaleniami rezerwacyjnymi wypoczynku Gości; 
    • ochrona danych osobowych Gości; 
    • udostępnienie apartamentu w czystości; 
    • wykonanie napraw bieżących w apartamencie po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu; 
    • reagowanie na zgłaszane uwagi i reklamacje. 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA 

  1. Osoby niezameldowane mogą przebywać w apartamencie w godzinach 7.00 – 22.00, 
  2. Obowiązki Gościa: 
    • – zobowiązany jest sprawdzić kompletność wyposażenia Apartamentu, także sprawność techniczną poszczególnych elementów wyposażenia. Wszelkie braki w wyposażeniu oraz widoczne uszkodzenia, w tym techniczne – niezwłocznie zgłosić po ich stwierdzeniu. W przypadku niewykonania obowiązków o których mowa powyżej, Gość zostanie obciążony kwotą odpowiadającą wartości wszelkich uszkodzeń lub braków występujących w Apartamencie w dniu wyjazdu, chyba że Gość udowodni, że braki lub uszkodzenia nie powstały w okresie korzystania przez niego Apartamentu. Powyższe nie włącza możliwości obciążenia Gościa kwotą odpowiadającą wartości wszelkich uszkodzeń lub braków występujących w Apartamencie, nawet w przypadku wykonania ww. obowiązków, jeśli okaże się, że uszkodzenia lub braki występujące w Apartamencie powstały w okresie korzystania przez niego Apartamentu. Zgłoszenia mogą być dokonywane drogą mailową lub telefoniczną (w tym SMS);
    • gość zobowiązany jest do zgłoszenia pobytu, na koniec pobytu pozostawienie kluczy w skrzynce na kod przy Apartamencie; 
    • wymagany jest depozyt na poczet zniszczeń w wysokości 500 PLN. POSESJA APARTAMENTY pobierze opłatę w dniu przyjazdu w biurze.
    • Depozyt zabezpieczający pobierany jest w dniu przyjazdu, w formie płatności kartą lub gotówką. Zwrot depozytu następuje w ciągu 7 dni od daty wymeldowania, przelewem na wskazany rachunek bankowy, pod warunkiem że personel obiektu nie stwierdzi uszkodzeń lub braków w wyposażeniu apartamentu.
    • W przypadku zaistnienia szkód w apartamencie, z wysokości depozytu na poczet zniszczeń potrącany jest koszt ich usunięcia. Potrącenie depozytu na poczet zniszczeń nie zwalnia Gościa z odpowiedzialności wobec Posesja Apartamenty z tytułu szkód wyrządzonych w wynajmowanym apartamencie, przekraczających wysokość kaucji i roszczeń Posesja Apartamenty z powyższego tytułu.
    • podpisanie przy przyjedzie oświadczenia o pełnej odpowiedzialności materialnej za szkody powstałe przez zwierzę będące na pobycie; 
    • ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie urządzeń nie stanowiących wyposażenie apartamentu, np. grzałek; 
    • z obowiązany jest do przestrzegania zasad bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych będących na wyposażeniu apartamentu, np. żelazka, jednocześnie pamiętając o jego wyłączeniu; 
    • nie należy przenosić wyposażenia pokoi lub zmieniać jego ustawienia bez powiadomienia. Prosimy nie wynosić z pokoju ręczników, kocy oraz innego wyposażenia poza leżakami i parawanami na zewnątrz obiektu.
    • ze względu bezpieczeństwa, każdorazowo opuszczając apartament Gość powinien sprawdzić czy drzwi wejściowe zostały zamknięte na klucz; 
    • pozostawienie apartamentu w nienaruszonym stanie technicznym

 POSTANOWIENIA DODATKOWE 

  1. POSESJA APARTAMENTY nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie budynku mieszkalnego.
  2. W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Za złamanie obowiązującego zakazu Gość jest zobowiązany uiścić opłatę za czyszczenie i ozonowanie apartamentu w wysokości 700 PLN.
  3. Opłata za zgubienie kluczy do apartamentu Gość zobowiązany jest każdorazowo do opłaty w wysokości 500 PLN. 
  4. POSESJA APARTAMENTY gwarantuje jedno miejsce parkingowe przypisane do apartamentu. Opłata za kolejne miejsce parkingowe wynosi 60zł/doba. Właściciel OBIEKTU nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa ani znajdującego się w nich mienia. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony oraz monitorowany. Odwiedzający gości w Apartamentach Posesja Plażowa i Posesja Kapitańska proszeni są o pozostawienie aut poza terenem obiektu.
  5. Internet w apartamentach jest bezpłatny 
  6. W wybranych apartamentach akceptowane są zwierzęta za opłatą 50zł/doba 
  7. Za bezpodstawne wezwanie Straży Pożarnej lub włączenie alarmu przeciwpożarowego naliczana jest kara grzywny wysokości 1000 zł. Zalecamy otwieranie okien lub włączenie okapu podczas korzystania z piekarnika, tostera lub smażenia.