Dane spółki:
Pełna nazwa:
KAPITAŃSKA INVEST KORBANEK TRZCIŃSKI MICHALSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
KRS:
0000984606
NIP:
6711835819
REGON:
382091972
Adres siedziby:
Spacerowa 12 / 5, 78-132 Grzybowo, Polska
Forma prawna:
Spółka komandytowa
Data rejestracji:
29 lipca 2022 r.
PRZEDMIOT REGULAMINU
- Budynek apartamentowy jest budynkiem mieszkalnym i nie podlega kategoryzacji hotelowej.
- Regulamin dostępny jest w Biurze Wynajmu POSESJA APARTAMENTY oraz w informatorze w apartamencie.
- Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem następuje w momencie dokonania rezerwacji, wpłaty zadatku, wpłaty całej należności za pobyt lub podpisania Karty Pobytu Gościa.
REZERWACJA
- Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą otrzymania zadatku w wysokości 50% ustalonej kwoty.
- Pozostała Należność za pobyt pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym przez Państwa terminem. W przypadku wcześniejszej rezygnacji, nie zwracamy opłaty za czas niewykorzystanego pobytu, wyżywienia lub usługi – Podstawa prawna USTAWA O TURYSTYCE z dn 4.12.1997.r.
- Rezerwacja pobytu zachowuje ważność w dniu planowanego przyjazdu do godziny 24.00. Po upłynięciu wskazanej godziny rezerwacja zostanie anulowana. Aby uniknąć anulowania rezerwacji, należy zgłosić telefonicznie POSESJA APARTAMENTY późniejszy przyjazd.
- Skrócenie pobytu lub nie pojawienie się w apartamencie nie powoduje zwrotu należności za niewykorzystane świadczenia, chyba, że skrócenie pobytu lub nie pojawienie się w apartamencie było wynikiem okoliczności mających charakter siły wyższej lub wypadku losowego. Obowiązek wykazania okoliczności, o których mowa w zdaniu poprzednim spoczywa na osobie, która wnioskuje o zwrot należności.
- Cena pobytu nie obejmuje opłaty klimatycznej/ uzdrowiskowej, która jest płatna w dniu przyjazdu. Opłata różni się w zależności od miejscowości. Dla miejscowości Grzybowo opłata uzdrowiskowa wynosi: 3 zł/osoba dorosła oraz 2 zł/dzieci, ucząca się młodzież, emeryci, renciści, kombatanci, osoby niepełnosprawne wraz z opiekunami oraz osoby posiadające kartę dużej rodziny.
- Łóżeczka dziecięce dostępne są w cenie 100 zł/pobyt po wcześniejszym zgłoszeniu oraz wyłącznie w miarę dostępności.
PŁATNOŚCI ON-LINE
- Płatność za pobyt przyjmowana jest online za pośrednictwem Przelewy24.pl
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku – informacja o wysokości wskazana jest przy składaniu rezerwacji na podstawie długości pobytu. Termin wpłaty zadatku oraz dane do realizacji płatności będą dostępne po złożeniu wstępnej rezerwacji. Szczegóły rezerwacji i płatności zostaną przesłane także mailowo do Państwa.
- Przedłużenie pobytu lub zmiana terminu możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z obiektem. Mają Państwo możliwość dokonania jako Klient zwrotu/anulacji zamówionej usługi zgodnie z warunkami rezerwacji.
- Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy/anulacji rezerwacji zgodnie z warunkami opisanymi przy składaniu zamówienia. Mają Państwo też prawo do reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacja należy zgłaszać telefonicznie lub mailowo, będą one rozpatrywane do 7 dni roboczych.
DOBA W APARTAMENCIE I ZGŁOSZENIE POBYTU
- Apartamenty wynajmowane są na co najmniej 2 doby.
- W terminie od 1 lipca do 31 sierpnia obowiązuje czas pobytu minimum 4 doby. Przy 1 dobie koszt równy 3 dobom.
- W przypadku wynajęcia apartamentu na 1 dobę doliczana jest dodatkowa opłata za sprzątanie w wysokości 250 PLN.
- Doba pobytu w apartamencie trwa od godziny 16.00 do godziny 10.00.
- Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Biurze Wynajmu apartamentów lub telefonicznie do godziny 10.00 w dniu poprzedzającym wyjazd. Będzie ono realizowane w miarę dostępności apartamentu za dodatkową opłatą.
- Jeżeli Gość bez uzgodnienia z Biurem wynajmu zatrzyma apartament po godzinie 10.00 w dniu wyjazdu, będzie to traktowane jako nieuprawnione przedłużenie doby i podlega opłacie odszkodowawczej w wysokości 50% stawki podstawowej.
- POSESJA APARTAMENTY mogą odmówić przyjęcia lub zakończyć świadczenie usług przed końcem pobytu Gościa, który rażąco naruszył Regulamin pobytu w obiekcie lub w inny sposób zakłócił funkcjonowanie budynku apartamentów.
- Gość POSESJA APARTAMENTY nie może przekazywać lokalu osobom trzecim.
- Jeśli czas pobytu wynosi co najmniej 14, 21… dni – dodatkowe sprzątanie i wymiana ręczników oraz pościeli jest uwzględniana na życzenie Gości, za dodatkową opłatą.
APARTAMENT
- Apartamenty znajdują się w budynku mieszkalnym w związku z tym Goście przebywający na pobytach tymczasowych zobowiązani są do przestrzegania w nim przyjętych zasad. Dotyczą one wyrzucania odpadów do pojemników do tego przeznaczonych, do wyprowadzania zwierząt poza teren posesji, do zachowania ciszy nocnej w godzinach 22.00 – 6.00.
- Obowiązki Wynajmującego
- zapewnienie warunków do pełnego, zgodnego z ustaleniami rezerwacyjnymi wypoczynku Gości;
- ochrona danych osobowych Gości;
- udostępnienie apartamentu w czystości;
- wykonanie napraw bieżących w apartamencie po wcześniejszym zgłoszeniu tego faktu;
- reagowanie na zgłaszane uwagi i reklamacje.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCIA
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w apartamencie w godzinach 7.00 – 22.00,
- Obowiązki Gościa:
- – zobowiązany jest sprawdzić kompletność wyposażenia Apartamentu, także sprawność techniczną poszczególnych elementów wyposażenia. Wszelkie braki w wyposażeniu oraz widoczne uszkodzenia, w tym techniczne – niezwłocznie zgłosić po ich stwierdzeniu. W przypadku niewykonania obowiązków o których mowa powyżej, Gość zostanie obciążony kwotą odpowiadającą wartości wszelkich uszkodzeń lub braków występujących w Apartamencie w dniu wyjazdu, chyba że Gość udowodni, że braki lub uszkodzenia nie powstały w okresie korzystania przez niego Apartamentu. Powyższe nie włącza możliwości obciążenia Gościa kwotą odpowiadającą wartości wszelkich uszkodzeń lub braków występujących w Apartamencie, nawet w przypadku wykonania ww. obowiązków, jeśli okaże się, że uszkodzenia lub braki występujące w Apartamencie powstały w okresie korzystania przez niego Apartamentu. Zgłoszenia mogą być dokonywane drogą mailową lub telefoniczną (w tym SMS);
- gość zobowiązany jest do zgłoszenia pobytu, na koniec pobytu pozostawienie kluczy w skrzynce na kod przy Apartamencie;
- wymagany jest depozyt na poczet zniszczeń w wysokości 500 PLN. POSESJA APARTAMENTY pobierze opłatę w dniu przyjazdu w biurze.
- Depozyt zabezpieczający pobierany jest w dniu przyjazdu, w formie płatności kartą lub gotówką. Zwrot depozytu następuje w ciągu 7 dni od daty wymeldowania, przelewem na wskazany rachunek bankowy, pod warunkiem że personel obiektu nie stwierdzi uszkodzeń lub braków w wyposażeniu apartamentu.
- W przypadku zaistnienia szkód w apartamencie, z wysokości depozytu na poczet zniszczeń potrącany jest koszt ich usunięcia. Potrącenie depozytu na poczet zniszczeń nie zwalnia Gościa z odpowiedzialności wobec Posesja Apartamenty z tytułu szkód wyrządzonych w wynajmowanym apartamencie, przekraczających wysokość kaucji i roszczeń Posesja Apartamenty z powyższego tytułu.
- podpisanie przy przyjedzie oświadczenia o pełnej odpowiedzialności materialnej za szkody powstałe przez zwierzę będące na pobycie;
- ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie urządzeń nie stanowiących wyposażenie apartamentu, np. grzałek;
- z obowiązany jest do przestrzegania zasad bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych będących na wyposażeniu apartamentu, np. żelazka, jednocześnie pamiętając o jego wyłączeniu;
- nie należy przenosić wyposażenia pokoi lub zmieniać jego ustawienia bez powiadomienia. Prosimy nie wynosić z pokoju ręczników, kocy oraz innego wyposażenia poza leżakami i parawanami na zewnątrz obiektu.
- ze względu bezpieczeństwa, każdorazowo opuszczając apartament Gość powinien sprawdzić czy drzwi wejściowe zostały zamknięte na klucz;
- pozostawienie apartamentu w nienaruszonym stanie technicznym
POSTANOWIENIA DODATKOWE
- POSESJA APARTAMENTY nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie budynku mieszkalnego.
- W apartamentach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu. Za złamanie obowiązującego zakazu Gość jest zobowiązany uiścić opłatę za czyszczenie i ozonowanie apartamentu w wysokości 700 PLN.
- Opłata za zgubienie kluczy do apartamentu Gość zobowiązany jest każdorazowo do opłaty w wysokości 500 PLN.
- POSESJA APARTAMENTY gwarantuje jedno miejsce parkingowe przypisane do apartamentu. Opłata za kolejne miejsce parkingowe wynosi 60zł/doba. Właściciel OBIEKTU nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa ani znajdującego się w nich mienia. Parking jest bezpłatny, niestrzeżony oraz monitorowany. Odwiedzający gości w Apartamentach Posesja Plażowa i Posesja Kapitańska proszeni są o pozostawienie aut poza terenem obiektu.
- Internet w apartamentach jest bezpłatny
- W wybranych apartamentach akceptowane są zwierzęta za opłatą 50zł/doba
- Za bezpodstawne wezwanie Straży Pożarnej lub włączenie alarmu przeciwpożarowego naliczana jest kara grzywny wysokości 1000 zł. Zalecamy otwieranie okien lub włączenie okapu podczas korzystania z piekarnika, tostera lub smażenia.